För sökande

Hur du ansöker om en tjänst

För att söka en tjänst är det bara att klicka på Lediga tjänster och sedan klicka på tjänsten du ska söka. Där får du information om företaget, tjänsten, vilka krav som ställs och vilka egenskaper vi söker. För att sedan söka tjänsten klickar du på ”Ansök om tjänst” och sedan följer du de instruktioner som finns på sidan.

Observera att när du söker ett jobb via Vega HR godkänner du användarvillkoren.

Vad händer när du ansökt en tjänst?

När du ansökt om en tjänst kommer du att få en bekräftelse om att vi mottagit dina handlingar via den e-postadress du uppgivit. Om du går vidare i vår urvalsprocess kommer du att bli kontaktad av oss för att genomföra en personlig intervju, om du inte går vidare får du ett mailsvar i samband med att tjänsten du sökt blivit tillsatt av annan sökande.

Vi behåller gärna ditt CV i vår kandidatbank för att kunna matcha din person- & kompetensprofil mot framtida uppdrag.

Vill du bara registrera ditt CV?

Om du inte hittar någon tjänst som passar dig rekommenderar vi att du går till Registrera CV.  Observera att du inte söker en tjänst när du registrerar ditt CV. Om du söker en tjänst går du direkt in på den tjänsten och ansöker. Då genomför du samma registrering som när du bara vill lämna ditt CV. Glöm inte att skriva vilka typer av jobb du är intresserad av. Passar din profil in på framtida tjänsters kravspecifikation kan vi komma att kontakta dig.