Customer Service – Nordic – till GPBM Nordic, Sörred, Mölndal

Customer Service - Nordic

Älskar du att jobba med kundservice? Vill du arbeta i ett företag med familjär kultur där högt tempo, härliga kollegor och ständig utveckling är viktiga ingredienser i vardagen?
Är ditt svar Ja? Då är detta tjänsten för dig!

" Vi förstärker nu vårt Customer Service-team, som arbetar med konsumentprodukter inom batterier och brandskydd, med ytterligare en energifull, prestigelös och serviceminded kollega som tillsammans med teamet ger "stans bästa" kund- och säljupport till våra kunder och säljare i hela Norden.

Som Customer Service hos oss får du möjlighet att jobba...

...i en härligt varierande vardag. Du arbetar med allt från orderadministration, prishantering och registeradministration till att hjälpa våra kunder och säljare med produkt- och garantifrågor, leveransinformation, försäljningsstatistik mm. Vid sidan om vår ”personliga” kundservice arbetar vi med vår B2B-webshop där våra kunder både lägger beställningar, söker information och tar del av produktnyheter. Att få fler av våra kunder att upptäcka och använda detta verktyg är också en viktig och kul del av ditt jobb.

Vi söker dig som...

...tycker om att skapa och vårda kundrelationer och har en positiv inställning till det mesta som gör att du hellre väljer att se möjligheter än problem när du ställs inför vardagliga utmaningar i jobbet. Du är engagerad, noggrann och strukturerad samtidigt som du gillar ett högt tempo och har ett genuint intresse för kundservice och försäljning. Att hjälpa och prata med slutkund ger dig positiv energi och att jobba i team där det gemen-samma resultatet är viktigast, är något som du trivs med. Att utvecklas och lära dig nya saker står också högt i kurs hos dig eftersom vi är ett bolag i ständig förändring för att möta dagens och morgondagens kunder!

Vi tror att du har...

...några års erfarenhet av kundservicearbete, gärna inom produktförsäljning B2B och/eller B2C. Du är flytande i svenska språket, såväl muntligen som i skrift och du behärskar engelska väl. Om du dessutom kan ytterligare ett nordiskt språk blir ingen gladare än vi.
Din datavana är god såväl som dina kunskaper i Office-paketet, framförallt Excel.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och för oss är det viktigt att du tycker det är kul att jobba i ett entreprenörsdrivet säljbolag, där den ena dagen inte alltid är den andra lik!

Hos oss får du...

... en varierande tjänst med stora möjligheter att utvecklas inom ditt område i ett internationellt företag i en spännande tillväxtbransch. Du blir en del av vår nordiska Customer Service och har ett nära och tätt samarbete med både våra säljorganisationer i Norden och våra kollegor inom lager, inköp och produkt på kontoren i Sörred och Mölndal. Du kommer till en modern företagsmiljö med platt organisation och nära till din chef och du får självklart intern produktutbildning och bra introduktion för att komma in i tjänsten på ett snabbt och bra sätt.

Låter det intressant? Hör av dig!

Alla ansökningar hanteras löpande och tjänsten ska tillsättas omgående så tveka inte att skicka in din ansökan i form av CV och personligt brev via Vega HR AB redan idag.

Kort om GPBM Nordic

Med över 35 års erfarenhet av design, marknadsföring och försäljning av produkter inom områdena batterier och laddutrustning, belysning och brandsäkerhetsprodukter har företaget skapat en stark position på såväl konsument- som industrimarknaden med bl.a. varumärkena GP Batteries, GP Lighting, Housegard, CGS och Firephant. Företaget ingår i handelskoncernen Cebon Group som har rörelsedrivande bolag i Norden, Frankrike och Italien. Huvudkontor och centrallager ligger i Sörred och koncernen omsätter ca 600 miljoner kr och har ca 115 medarbetare som arbetar under ledorden Utveckling, Engagemang och Ansvar. För mer info, gå gärna in på www.gpbmnordic.se

OBS! Ansök endast via Vega HR AB - se nedan!

I denna rekrytering samarbetar vi med Vega HR AB dit alla ansökningar för denna roll ska skickas. Önskas ytterligare information om tjänsten är du välkommen att ta kontakt med rekryteringskonsult Anette Norling på Vega HR AB, telefon 031-701 77 10 eller mobil 0706-28 66 60. Det går också bra att maila till anette.norling@vegahr.se
Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt och i enlighet med GDPR."

 

 

Ansökan

Vi arbetar med löpande antagning. Önskas ytterligare information om tjänsten är du välkommen att ta kontakt med rekryteringskonsult Anette Norling på Vega HR AB, telefon 031-701 77 10 eller mobil 0706-28 66 60. Det går också bra att maila till anette.norling@vegahr.se.

Anställningstyp
Full-time
Startdatum för tjänst
Tillträde omgående eller enligt överenskommelse.
Plats
Sörred / Mölndal, Sverige
Sista ansökningsdatum
november 20, 2022

Sista ansökningsdag var november 20, 2022.

Close modal window

Position: Customer Service - Nordic

Vi har mottagit din ansökan!

Vi kommer kontakta dig om du går vidare i rekryteringsprocessen.

OBS! Vill du justera eller komplettera din ansökan vänligen sök tjänsten på nytt.