Orderadministratör till Acreto AB I Göteborg

Orderadministratör

Älskar du service och vill vara delaktig i ett framgångsrikt tillväxtföretag där du förvaltar och utvecklar långsiktiga relationer med företagskunder och leverantörer? Vill du förknippas med spännande och attraktiva varumärken och kvalitetsprodukter som vänder sig både till företag och konsumenter? Vill du arbeta på ett trivsamt företag där du får utvecklas i en bred roll med förmånliga villkor? Välkommen till Acreto AB i Göteborg!

För vår uppdragsgivare Acreto AB söker vi en driven och servicemedveten orderadministratör. Bland arbetsuppgifterna kan nämnas:

  • Ta emot inkommande order från återförsäljare samt slutkunder.
  • Hantering av kundleveranser inklusive daglig kontakt med externt lager.
  • Hantering av kampanjer, felskick samt återköp.
  • Administration i företagets affärssystem SAP Business One samt tillhörande system såsom kundportal samt e-handel.
  • Hantera kunders artikelfiler, logga in i deras portaler för att boka leveranser mm

Vem är du?

Du trivs med att ha daglig kundkontakt via telefon och mail samt skapa och vårda långsiktiga kundrelationer. Du är engagerad, noggrann och strukturerad samtidigt som du gillar ett högt tempo och har ett genuint intresse för försäljning och service. Du är lyhörd och enkel att samarbeta med. Vi ser också att du har en vilja av lära dig nya saker då företaget är i ständig förändring.

Kunskap & erfarenhet?

  • Tidigare erfarenhet av försäljning och kundtjänst (eller liknande roller)
  • Du är en van kommunikatör som har erfarenhet av kundkontakter via telefon och mail.
  • Flytande svenska, såväl muntligen som i skrift och du behärskar engelska väl.
  • Goda datorkunskaper, fena på Office-paketet, främst Excel.
  • Erfarenhet av SAP Business One är meriterande

Vad kan Acreto AB erbjuda dig?

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% med start snarast. Du kommer till en arbetsgivare som ger dig goda anställningsvillkor såsom 6 veckors semester, tjänstepension, sjukvårdsförsäkring, generöst friskvårdsbidrag och marknadsmässig lön. Tillsammans med kompetenta och trevliga kollegor arbetar du i en modern företagsmiljö med platt organisation och nära till din chef som kommer stödja dig i din roll. Rätt person har stora möjligheter att få utvecklas inom ett växande företag. Du får intern produktutbildning och bra introduktion för att komma in i tjänsten på ett snabbt och bra sätt. Företaget sitter i trivsamma lokaler centralt vid Svingelns hållplats på Norra Ågatan 10.

Om Acreto AB:

Acreto AB är en framgångsrik svensk importör och distributör av ett antal ledande och välkända varumärken som riktar sig både till företag och konsumenter. Företagets affärsidé är tydlig – ”Att marknadsföra, sälja och distribuera varumärken som inom sitt respektive område är unika eller tillhör bästa klass. Utveckling av marknadskanaler och distribution skall ske med strävan mot att skapa god tillgänglighet och kundservice runt företagets produkter” Acreto AB har sitt huvudkontor i Göteborg och man växer med sina kunder och sitt produktsortiment. 2021 omsatte företaget ca 220 mkr med 21 medarbetare.

Ansökan

Ansök snarast - kort ansökningstid!
Vi arbetar med löpande antagning. Önskas ytterligare information om tjänsten är du välkommen att ta kontakt med rekryteringskonsult Anette Norling på Vega HR AB, telefon 031-701 77 10 eller mobil 0706-28 66 60. Det går också bra att maila till anette.norling@vegahr.se

Anställningstyp
Full-time
Startdatum för tjänst
Omgående eller efter överenskommelse
Plats
Norra Ågatan 10, Göteborg , Sverige
Sista ansökningsdatum
februari 3, 2022
Close modal window

Position: Orderadministratör

Tack för din ansökan! Vi kommer kontakta dig om du går vidare i rekryteringsprocessen.

OBS! Vill du justera eller komplettera din ansökan vänligen sök tjänsten på nytt.